In conformitate cu OUG 34/2014 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta, Cumparatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul, doar cu plata taxelor postale de returnare, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.
In cazul in care Cumparatorul renunta la cumparare potrivit clauzei de mai sus, este obligatoriu sa returneze produsul exact in starea in care i-a fost livrat, adica in ambalajul original, nefolosit, insotit de toata documentatia cu care a fost livrat si in perfecta stare de functionare. In cazul in care nu sunt indeplinite aceste conditii, Cumparatorul nu are dreptul sa solicite rambursarea pretului. Returnarea produsului se va face catre sediul SC AGROZOOLAND SRL , pe cheltuiala exclusiva a Cumparatorului. Rambursarea pretului catre Cumparator nu se va face inainte de primirea produsului si confirmarea emisa de ca acesta este in ambalajul original, nefolosit, insotit de toata documentatia cu care a fost livrat si in perfecta stare de functionare.
Conform ordonantei sunt exceptate de la retur produsele care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 14 de zile de la acceptarea returului.
Nu se admite retur in următoare situații
- Produsele care au fost desfăcute și nu pot fi văndute (ex. produse fitosanitare, etc)
- Produsele neînsoțite de documentele ce dovedesc achiziția
- Produsele achiziționate de la alte magazine
- Produsul nu are ambalajul original
- Produsul nu are toate accessoriile cu care a fost livrat
- Produsele care nu sunt în aceeași stare ca și cea in care le-ați primit (ex. lovituri, ciobituri, zgârieturi, șocuri mecanice, etc)
- Dacă ați cumpărat mai multe produse de același fel și vreți să le returnați asigurați-vă că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
- Produsul trebuie să fie nou și nefolosit în stare identică cum a fost recepționat
În cazul în care punctele de mai sus nu sunt respectate ne rezervăm dreptul de a respinge returul sau să aplicăm un comision pentru a aduce produsul în stare inițială, conform legislației în vigoare.
Returul se face cu etichetele inițiale intactacte, certificatul de garanție în original și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
Pași pentru retragere comandă
Dacă vreți să faceți o cerere de retur vă rugăm să luați legătura cu colegii noștrii folosind contact. Veți primi un răspuns scris/telefonic de la colegiilor noștri în cel mult 3 zile lucrătoare. În cazul unei cereri de înlocuire vă trimitem produsul înlocuitor numai după ce a ajuns la noi produsul cumpărat inițial și acestă îndeplinește condițiile de retur menționate mai sus.
După recepționarea coletului veți fi contactat(ă) de un coleg care se va ocupa de returul produsului dvs. Dacă produsul nu respectă condițiile menționate mai sus, ne rezervăm dreptul de a nu accepta returul. Rambursarea contravalorii produsului returnat se va face în maxim 14 zile lucrătoare.
Dupa ce ați primit un răspuns scris/telefonic trebuie să expediați coletul la următoare adresă:
Jud. Sălaj, loc. Panic (457171), nr: 1/R/3
AGROZOOLAND SRL
tel. 0360730741